Povinné ručení mPojištění.cz
Jsme specialisté na povinné ručení
Ušetříte až 70% z běžné ceny
Originály dokumentů ihned poštou

Pojišťovny

Loga pojišťoven

Pojistěte se snadno

  • Zadejte základní údaje do kalkulačního formuláře
  • Porovnejte si nabídky v přehledné tabulce
  • Vyberte si povinné ručení, které vám nejvíce vyhovuje
  • Zadejte doplňující údaje pro přípravu pojistné smlouvy
  • Uzavřete povinné ručení
Podrobnější popis:
Jak uzavřít
povinné ručení
Nové okno

Jak změnit pojišťovnu

Ušetřete až několik tisíc korun každý rok. Se změnou pojišťovny vám pomůžeme.
Více informací Nové okno

Klientská linka

pondělí až pátek 9:00–16:00

731 041 860

Na klientskou linku ČPP můžete nahlásit škodu, požádat o změny ve smlouvě nebo si nechat i jen poradit

„V roce 2010 se podařilo na infolince ČPP výrazně navýšit komfort pro klienty ČPP. Operátoři realizují pouze na základě telefonického nebo e-mailového kontaktu řadu požadavků klientů na netechnické změny v pojistných smlouvách. Oproti roku 2009 došlok nárůstu těchto žádostí o 80 %, celkově bylo operátory realizováno 71 714 ks netechnických změn," říká Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory ČPP.

Pro klienty ČPP to znamená, že kvůli změně adresy, jména resp. názvu společnosti, změn telefonních čísel, RZ vozidla nebo také zavedení jiného způsobu platby (např. SIPO,Faktura 24) nemusejí nikam chodit nebo zasílat svůj písemný požadavek.

Faktem je, že 51 % veškeré komunikace v kontaktním centru ČPP tvoří hlasové a elektronické požadavky z oblasti hlášení pojistné události a stavu řešení registrovaných pojistných událostí. Dalších 30 % tvoří produktové dotazy k pojištění motorových vozidel a 3 % dotazů jsou z oblasti pojištění majetku a odpovědnosti. Je zajímavé, že ačkoli je ČPP vnímána především jako pojišťovna „motoristická", představují dotazy z oblasti pojištění osob celých 16 %.

„I v roce 2011 našim klientům, kteří hlásí vznik škodní události na motorových vozidlech, doporučíme využití při opravách služeb našich smluvních servisů, kde je jednak garance kvality a rychlosti, ale také neproblematického prokazování rozsahu vzniklé škody," vypočítává další možnosti servisu poskytovaného klientům Szewieczek. V minulém roce využila tuto nabídku téměř čtvrtina dovolaných klientů. I přes kalamitní situace vzniklé v roce 2010 (záplavy a srpnové krupobití) se vždy podařilo zajistit vysokou míru obslužnosti, a to ve výši 94 %, přičemž 85 % volajících zákazníků bylo s operátory klientského centra ČPP spojeno do 30 sekund.Klientská linka ČPP: 841 444 555

Zdroj: Tisková zpráva ČPP

mPojištění.cz | povinné ručení online
© mPojištění.cz 2010 - 2015
Wellness pobyty     Pneuservis, autoservis, pneumatiky, pneu